محاسبه قسط ام وی ام

اکثر افراد جامعه در مواقعی نیاز مالی پیدا می کنند و برای رفع نیاز خود از وام های بانکی استفاده می کنند. همانطور که می دانید به این وام های بانکی سود تعلق می گیرد که با 14% و اعداد مشابه نمایش و محاسبه می شود. برحسب وامی که دریافت می کنید شما باید وام خود را به صورت قسطی و به صورت ماهانه یا سالانه به بانک برگردانید. اگر قصد دارید بدانید که به وامی که دریافت کرده اید چقدر سود تعلق می گیرد و مبلغ قسط های شما چگونه محاسبه می شود ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

روش های محاسبه اقساط و سود وام بانکی

به طور کلی سود تسهیلات بانکی براساس دو فرمول محاسبه می شود که به سود وام های بانکی با روش قدیمی و جدید معروف است. در ادامه ما نحوه محاسبه هر دو روش را توضیح خواهیم داد.

نحوه محاسبه اقساط وام ها و سود بانکی با روش قدیمی

برای محاسبه وام های بانکی با فرمول قدیمی کافی است وارد سایت ترب شوید

سود وام بانکی = (مبلغ کلی وام * نرخ سود * ( تعداد قسط ها+ فاصله مابین پرداخت هر قسط برحسب ماه) ) / 2400

مبلغ قسط ها برحسب ماه = ( اصل مبلغ وام + مبلغ سود) / تعداد اقساط

به طور مثال اگر شما 20000000 ریال وام گرفته باشید نرخ بهره 14 درصد باشد و شما باید در عرض 1 سال و هرماهه وام را برگردانید به صورت زیر سود وام بانکی و مبلغ قسط را محاسبه خواهید کرد:

( 20000000 * 14 ( 12+1) ) / 2400 = 1516666.66

پس سود وام بانکی شما معادل 1516666.66ریال می باشد.

( 20000000 + 1516666.66) / 12= 1793055.55

و مبلغی که باید هر ماهه به عنوان قسط پرداخت کنید 1793055.55 ریال می باشد.

روش محاسبه اقساط وام ها و سود بانکی با روش جدید

روشی که در بالا توضیح دادیم روش قدیمی محاسبه سود و تعیین مبلغ قسط وام بانکی بود. برای استفاده از فرمول جدید  ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

مبلغ قسط به ماه = ( اصل وام * (نرخ سود/1200) * (1 + (نرخ سود / 1200) ) به توان مدت به ماه) / ( ( ( 1 + نرخ سود / 1200) به توان مدت به ماه ) – 1)

سود وام بانکی = مبلغ اصلی وام – ( مدت پرداخت اقساط به ماه * مبلغ قسط)

که با استفاده از فرمول بالا مبلغ قسط ماهانه برابر 1795742 ریال و سود وام معادل با 1548908 ریال خواهد بود.

شاید محاسبه فرمول های بالا برای شما کار سختی باشد. برای حل این مشکل وب سایت کیت ست ماشین حساب محاسبه سود و اقساط وام بانکی را طراحی کرده است که با کمک آن می توانید تنها با پر کردن چند فیلد میزان سود وام بانکی و مبلغ قسط وام پرداختی شما را با هر دو روش جدید و قدیم محاسبه کند.

نرم افزار آنلاین محاسبه اقساط وام مسکن، بانک ملت، مهر اقتصاد، صادرات و …

برای محاسبه سود و اقساط وام سایت کیت ست از فرم بالای صفحه شما باید 4 فیلد را پر کنید، کار سختی نیست چون نام فیلدها بسیار گویا است:

مبلغ وام: در اینجا شما باید مبلغ کلی وام دریافتی خود را وارد کنید که در مثال ما 20000000 ریال بود.

نرخ سود وام: نرخ سود وام همان 14 درصد مثال ما می باشد.

مدت باز پرداخت: میزان بازپرداخت وام به صورت سال یا ماه.

بازه زمانی پرداخت: در اینحا شما می توانید بازه پرداخت را سال یا ماه انتخاب کنید.

برای اینکه دقت نرم افزار محاسبه سود وام و اقساط بانکی را مشاهده کنید مثال بالا را به نرم افزار کیت ست اعمال کنید و بعد روی دکمه محاسبه کلیک کنید و نتیجه کار را مشاهده بفرمایید:

دقیقا همان ارقامی به دست می آید که قبلا به صورت دستی بدست آوردیم.

خرید روکش صندلی ماشین یکی از راه هایی است که می توانید از آن برای حفظ و نگهداری صندلی های خود استفاده کنید. این روکش ها به دلیل قابلیت شستشوی آسان، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و خوردگی به عنوان یک راه حل کارآمد برای حفظ صندلی های ماشین شناخته شده اند.

در انتخاب روکش صندلی ماشین، نیاز است تا به چند مورد توجه کنید. ابتدا نوع خودرویی که دارید و نوع صندلی های آن را بشناسید. سپس باید از جنس و کیفیت روکش ها اطمینان حاصل کنید. برخی از روکش ها از جنس چرم و پارچه ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خود را دارند. همچنین، در انتخاب روکش، رنگ و طرحی که با سبک و دکوراسیون داخلی خودرویتان همخوانی دارد را انتخاب کنید.

در نهایت، باید به قیمت روکش صندلی هم توجه کنید. روکش های با کیفیت و مرغوب ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند، اما در بلندمدت می توانند به صرفه باشند، زیرا از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

با توجه به این موارد، خریدروکش صندلی ام وی ام 110 می تواند به شما کمک کند تا صندلی های خودرویتان را در برابر سایش، گرد و غبار و خوردگی محافظت کنید و به آن ها عمر بیشتری ببخشید.

با خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه ما تمامی این ویژگی ها را یک جا برای روکش صندلی اتومبیلتان خواهید داشت.

روکش صندلی ماشین پارچه ای

روکش پارچه ای دارای تنوع رنگ و قیمت است، زیبایی خاصی دارد و مقاوم است.

اکثر تولیدکنندگان روکش صندلی از پارچه های نوع گردباف (کشباف، پلی استر، پلی استر پنبه)، مخمل، تاروپودی، اسپایس، برزنت یا کنف استفاده می کنند.

پارچه های تولیدی از نخ پلی استر دربرابر حرارت، نورخورشید، شوینده ها، چروک شدن و سایش مقاوم هستند.

روکش های پارچه ای از نظر سرمایش و گرمایش وضعیت بهتری دارند.

مهمترین مزیت روکش صندلی های پارچه ای ، دوام بالاتر ، تعریق کمتر و راحتی بیشتر خواهد بود.

این روکش مناسب برای صندلی ام وی ام 110S است و تمام از جنس پارچه اسپرت و اسپایس میباشد.

روکش های صندلی به شیوه های مختلفی بر روی خودروها نصب می شود.

دراین میان برخی از روکش ها به صورت کش، برخی از طریق چسب و برخی دیگر به صورت زیپی نصب خواهندشد.

باید درنظر داشته باشید که زیبایی و درست نشستن روکش به روی صندلی بسیار مهم است.

ما پیشنهاد میکنیم تا نصب روکش صندلی MVM 110s را به نصاب حرفه ای این کار در مجموعه ما  بسپارید.

روکش صندلی ضامن سلامتی صندلی خودروی شما میباشد. در دورانی هستیم که تولیدی های زیادی در حال آماده سازی این کالا برای خودروها هستند. ما راهکاری ساده را برای خریداری این کالا برای شما فراهم کرده ایم. شما با سفارش اینترنتی این کالا از وب سایت فروشگاه مجموعه ما میتوانید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر درزمینه انتخاب و خرید و حتی نصب ،همواره می توانید از راه های ارتباطی ما در صفحه “تماس باما” استفاده نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محاسبه قسط ام وی ام" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محاسبه قسط ام وی ام"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.