خرید گانودرما از مجله فیلوپ

خواص بی نظیر قارچ و قهوه گانودرما برای لاغری

خواص درمانی و سلامتی قهوه گانودرما که در حال حاضر به صورت کپسول و قرص هم در بازار ایران و جهان موجود است ریشه علمی دارد. برخی از این خواص عبارتند از بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش احساس خستگی مزمن و پیشگیری از سرطان. پودر قهوه سوپریم دکتر بیز با ترکیبات طبیعی و با کیفیت بالا به عنوان یک گزینه سالم برای لذت بردن از قهوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این میزان اسیدیته این قهوه از قهوه معمولی کمتری است و به همین دلیل برای کسانی که با مشکلات گوارشی مانند زخم معده یا IBS مبتلا هستند گزینه ای ایده آل است.

طریقه مصرف قهوه گانودرما که به صورت پودر قهوه و عصاره قارچ ری شی است به صورت محلول در مقداری آب است. یک فنجان از این نوشیدنی حدود نیمی از کافیین یک فنجان قهوه معمولی را دارد. بد نیست بدانید نوشیدن یک فنجان قهوه گانودرما 6 برابر شیر کلسیم، 3 برابر اسفناج آهن، 7 برابر ماهی امگا سه، و 7 برابر پرتقال ویتامین C دارد. قهوه گانودرما را در ایران از عطاری های معتبر، فروشگاه های معتبر خشکبار و مراکز فروش قهوه می توانید تهیه کنید. قارچ گانودرما را هم از فروشگاه های خشکبار و عطاری ها می توانید تهیه کنید.

1- قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن را قوی می کند : یکی از مهم ترین خواص قهوه گانودرما تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. در حالی که برخی جزییات این مسیله هنوز مشخص نشده است اما مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که گانودرما بر روی گلبول های سفید خون که بخش مهمی از سیستم ایمنی هستند تاثیر می گذارد. علاوه بر این قارچ reishi بر روی ژن گلبول های سفید هم تاثیر می گذارد و التهاب را در آن ها کاهش می دهد. تحقیقات در بیماران مبتلا به سرطان نشان داده است که برخی از مولکول های موجود در قارچ می توانند فعالیت یک نوع سلول سفید خون به نام سلول های قاتل طبیعی را افزایش دهند. سلول های قاتل طبیعی با عفونت ها و سرطان در بدن مبارزه می کنند.

2- قارچ گانودرما ضد سرطان است : بسیاری از افراد قهوه گانودرما و قارچ گانودرما را به خاطر خواص ضد سرطان آن مصرف می کنند. اما آیا واقعا قارچ گانودرما ضد سرطان است؟ در یک مطالعه روی 4000 نفر از زنانی که سرطان سینه در آن ها بهبود پیدا کرده بود 59 درصد از آن ها از قارچ گانودرما استفاده کرده بودند. علاوه بر این مطالعات متعدد آزمایشگاهی نشان می دهد که قارچ گاندورما می تواند سبب مرگ سلول های سرطانی شود. در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر کاهش پیشرفت سرطان پروستات هنوز اطلاعات محکمی و گسترده ای در دسترس نیست اما در یک تحقیق گسترده مشخص شد که یک سال درمان مداوم با قارچ گانودرما تعداد و حجم تومورهای روده بزرگ را کاهش می دهد. افزایش فعالیت گلبول های سفید که به مبارزه با سرطان کمک می کنند و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی بیماران سرطانی است.

3- خواص قهوه قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت : اما آیا در مورد خواص قهوه فوری سوپریم برای لاغری چیزی می دانید؟  طبق آمار وزارت بهداشت میزان ابتلا به بیماری دیابت در 30 سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است و در این میان افراد بالای 30 سال بیشترین قربانیان این بیماری مهلک و اغلب خاموش محسوب می شوند. آن طور که پزشکان می گویند چاقی و اضافه وزن در اثر تغییر سبک زندگی، تحرک کم و ورزش نکردن مهم ترین عوامل ابتلا به بیماری دیابت هستند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران چینی، قارچ گانودرما حاوی آنزیم های است که موجب کاهش قند خون و در نتیجه کاهش ترشح گلوکز در خون می شوند. طبق نتایج تحقیقاتی که در سال 2009 منتشر شد، حدود 0/3 گرم عصاره قارچ گانودرما را به مدت یک ماه به تعدادی موش داده شد. ظرف تنها یک هفته مقدار گلوکز خون موش ها به مقدار کمی کاهش پیدا کرد. در مطالعه ی دیگری در دانشگاه UNINOVE برزیل، آزمایشی توسطی گروهی پژوهشگر انجام شد تا تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را مشاهده کنند.

در این آزمایش تعدادی موش را به چند دسته تقسیم کردند و به یک دسته از آن ها قارچ گانودرما به مدت سی روز داده شد. پس از یک ماه، نتیجه آزمایشات تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را موثر نشان داده و مقدار دیابت به طور تدریجی در گروه موش هایی که قارچ گانودرما مصرف کرده بودند، کاهش یافته بود. به این ترتیب پژوهشگران متوجه خواص قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت شدند. ترمیم زخم های ناشی از دیابت، سرگیجه و خستگی مفرط در اثر این بیماری، کمرنگ شدن لکه های تیره از جمله خواص قهوه قارچ گانودرما در درمان و کنترل دیابت و نشانه های آن محسوب می شوند.

میزان مصرف قارچ گانودرما: میزان مصرف روزانه 1 تا 3 گرم می باشد که توصیه میشود با 1 گرم در روز شروع به مصرف کرده و پس از سه هفته این مقدار را به 3 گرم در روز برسانید. نوع مصرف گانودرما: با توجه به اینکه مصرف به صورت دمنوش می باشد, لازم است که ابتدا آسیاب گردد. توجه فرمایید که هر چه به ذرات ریز تری تبدیل شود, مواد موثرش را بیشتر به مایع منتقل میکند. بنابراین اگر نوع سالم (آسیاب نشده) را تهیه فرمودید, ابتدا آنرا به ذرات ریز تبدیل نمایید.

نحوه مصرف گانودرما: روش های مصرف این قارچ به صورت دمنوش و یا تهیه عصاره می باشد. برای مصرف به صورت دمنوش, میزان مورد نظر را به مدت دست کم 30 دقیقه دم نمایید. روش دوم و روش توصیه شده ما عصاره گیری است. روش کار به این صورت است که ابتدا معادل میزان مصرف مثلا یک هفته, 20 گرم پودر قارچ را درون یک ظرف با 2 لیتر آب ریخته و روی گاز میگذارید. طریقه مصرف شکلات داغ دکتر بیز از جمله استفاده از یک فنجان آب گرم و اضافه کردن یک قاشق کم شکر و یک قاشق کم کاکایو به آب گرم است. پس از جوش آمدن, شعله را کم کرده تا به صورت آرام تبخیر شود. پس از چند ساعت که میزان آب باقیمانده به 200 سی سی رسید, محصول به دست آمده را از صافی عبور داده و مایع باقیمانده را در یک بطری شیشه ای و در یخچال نگهدارید.

مصرف هر 20 سی سی از آن معادل 2 گرم قارچ می باشد. این مایع را عصاره مینامیم. عصاره را یا میتوانید یکباره سر بکشید یا در داخل سایر مواد غذایی بریزد. زمان مصرف قارچ گانودرما: هر چند توصیه شده که با معده خالی مصرف شود که بدن بیشترین دریافت مواد موثر را داشته باشد. ام احیانا اگر مشکل معده دارید میتوانید همراه با سایر مواد غذایی مصرف کنید. منع مصرف قارچ گانودرما: کارشناسان توصیه کرده اند که با توجه به خاصیت رقیق کننده خون این قارچ, افرادی که عمل جراحی داشته یا بزودی خواهند داشت این ماده را مصرف نکنند. همچنین کودکان تا سه ساله و مادران شیرده و یا باردار نیز توصیه شده که مصرف نکنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید گانودرما از مجله فیلوپ" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید گانودرما از مجله فیلوپ"، کلیک کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.