کشف لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان از انباری در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش فیلوپ، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند، رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان فداییان اسلام تخلیه و دپو شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مشخص شد که این کالاها توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع شده است، گفت: ماموران با کسب این اطلاعات نسبت به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم اقدام کردند. در ادامه نیز محل مذکور را بازرسی کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو شده است. در جریان استعلامات گمرکی انجام شده نیز مشخص شد که اسناد گمرکی موجود در انبار  مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و به عبارت دیگر قاچاق است.

افشاری با بیان اینکه کالاها شامل 102دستگاه هواپز، 24 دستگاه مخلوط کن 191دستگاه گوشتکوب برقی، 25 دستگاه قهوه ساز و همگی ساخت کشور چین بودند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد، اظهارکرد: همچنین یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد به همراه پرونده متشکله به دادسرا منتقل شد.

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در جنوب تهران"، کلیک کنید.