معرفی70 متخلف حوزه بهداشتی دامپزشکی سبزوار به مراجع قضایی

فیلوپ/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از معرفی پرونده 70 نفر متخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی، به مراجع قضایی، در سال گذشته خبر داد.

 برات الله زیدآبادی، 3 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: سلامت جامعه خط قرمز دامپزشکی است.

وی نقش جامعه در بهداشت و سلامت جامعه را حایز اهمیت دانست و افزود: جایگاه و نقش دامپزشکان در تامین سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بهداشتی مستمر در تمامی مراحل پرورش، صدور پروانه تاسیس و بهره برداری بهداشتی، حمل دام زنده و فراورده های خام دامی، مراکز جمع آوری شیر، کشتارگاه های دام و طیور، کارخانجات خوراک دام و طیور، فروشگاه ها و مراکز بسته بندی، توسط کارشناسان نظارت دامپزشکی در حال انجام است.

وی با اشاره به عملکرد دامپزشکی سبزوار، گفت: طی 10 هزار و 928 بازدید صورت گرفته در حوزه های مختلف نظارتی- بهداشتی دامپزشکی در سال گذشته، 179 تن فراورده های غیرقابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شده و 3 واحد متخلف نیز پلمب شد.

زیدآبادی در همین خصوص از ارجاع 70 پرونده تخلف در حوزه بهداشتی دامپزشکی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: بیشترین پرونده های معرفی شده به مراجع قضایی در خصوص عرضه کالا و فرآورده های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد به دلیل عدم استفاده از مواد اولیه با کیفیت و شرایط نگهداری نامناسب بوده است.

 وی تاکید کرد: متصدیان واحدهای صنفی عرضه کننده فراورده های خام دامی باید در ارایه مواد با کیفیت به شهروندان احساس مسیولیت و دقت لازم را داشته باشند.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار با بیان اینکه شبکه دامپزشکی این شهرستان در خصوص امنیت غذایی و سلامت جامعه هیچ گونه مسامحه ندارد، افزود: دامپزشکی در خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه قرار دارد.

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی70 متخلف حوزه بهداشتی دامپزشکی سبزوار به مراجع قضایی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی70 متخلف حوزه بهداشتی دامپزشکی سبزوار به مراجع قضایی"، کلیک کنید.