جداول و پیوست های بودجه 1403

جداول و پیوست های لایحه بودجه 1403 هفته گذشته اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش فیلوپ، بخش دوم لایحه بودجه 1403 درباره جداول تفصیلی و پیوست ها و ارقام بودجه در جلسه علنی یکشنبه 19 فرودین مجلس اعلام وصول شد.

بخش دوم لایحه بودجه برای ثبت پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها تخصصی در سامانه بارگذاری شد تا با اتمام این مهلت در دستور کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

طبق گفته مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق حداکثر تا هفته اول اردیبهشت به صحن علنی ارایه شده و در دستور مجلس قرار می گیرد.

با تغییر و اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس، روند بررسی لایحه بودجه تغییر کرد بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و سپس بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بخش اول لایحه بودجه در اسفندماه 1402 به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط رییس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه 1403 را در پیوست های زیر بخوانید:

جداول کلان

پیوست 1

پیوست 2

پیوست 3

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جداول و پیوست های بودجه 1403" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جداول و پیوست های بودجه 1403"، کلیک کنید.