اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیلوپ، محمود کلاه دوزان ظهر دوشنبه در آیین اعزام گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی زمینه ساز ارایه خدمات به مردم مناطق محروم روستایی و دورافتاده است امروز اعزام این اردو در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی که ویژه دانشجویان دانشگاه های کردستان است 250 دانشجو به منطقه محروم ژاورود در سروآباد اعزام می شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: اردوی جهادی با محوریت بسیج دانشجویی برگزار شده و به روستاهایی به دسترسی به امکانات برای آنها دشوار است انجام می شود.

کلاه دوزان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان در دورترین نقاط روستایی استان نیز به مردم خدمات ارایه داده و در قالب این اردوها زمینه خدمت بیش از پیش به مردم را فراهم می آورد.

گفتنی است؛ 250 نفر از دانشجویان استان کردستان امروز 27 فروردین در مراسمی با حضور رییس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه در استان به اردوی یک هفته ای سروآباد برای ارایه خدمت به مناطق محروم این شهرستان در حوزه های مختلف اعزام شدند.

دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند.

در پایان این مراسم حاضران در این آیین در محوطه دانشگاه با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا از اقدام سپاه حمایت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.