مدیریت
-
کتاب
خلاصه کتاب ISO 10004 – مدیریت کیفیت و رضایت مشتری
خلاصه کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 ( نویسنده سجاد جلالی فر ) کتاب «سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004» اثر سجاد جلالی فر، راهنمایی جامع برای درک و پیاده سازی استاندارد بین المللی ISO…
-
کتاب
خلاصه جامع کتاب تاثیر مکانیزم های نظام راهبری بر مدیریت سود
خلاصه کتاب تاثیر مکانیزم های نظام راهبری بر مدیریت سود ( نویسنده مریم سلگی، داریوش جاوید ) کتاب تاثیر مکانیزم های نظام راهبری بر مدیریت سود اثر مریم سلگی و داریوش جاوید، به بررسی عمیق چگونگی تأثیر ساختارهای راهبری شرکت…