بازاریابی
-
کتاب
خلاصه کتاب هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال
خلاصه کتاب هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال (نویسنده راس هنبری، رایان دیس) کتاب «هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال» به قلم راس هنبری و رایان دیس، راهکارهایی عملی برای جذب مشتریان وفادار از میان بازدیدکنندگان…
-
اقتصادی
روانشناسی رنگ و تاثیر آن بر برندینگ: راهنمای جامع
چگونه انتخاب رنگ ها می تواند تأثیر بسزایی بر برندینگ شما داشته باشد؟ انتخاب رنگ ها بر درک برند، احساسات مشتری و تصمیمات خرید آن ها تأثیر عمیقی دارد. استفاده استراتژیک از رنگ ها می تواند برند شما را از…