پزشکیان در کرمانشاه:خدمتگذار مردم ایران خواهم بود

پزشکیان در کرمانشاه:خدمتگذار مردم ایران خواهم بود

به گزارش خبرنگار فیلوپ کرمانشاه، مسعود پزشکیان صبح امروز چهارشنبه (سیزدهم تیرماه) در جمع حامیان خود در ورزشگاه آزادی کرمانشاه اظهار کرد: کسانی که از شخصیت ها و بزرگان برای تخریب دیگران استفاده میکنند باید بدانند که قهرمانان این مملکت برای تمام ایران هستند و برای گروهی خاص نیستند.

وی افزود: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و یک شهید عزیز برای این آب و خاک است، ایشان یک افتخار برای ایران و ایرانی است و شهیدان عزیز فقط برای قشر خاصی نیستند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شما مردمان افتخار ما هستید و حکومت با وجود شما می تواند پایدار بماند که اگر شما نباشید ما هم نیستیم.

وی ادامه داد: من هم مثل شما یکی از بندگان خدا هستم و شور و شوق شما را که می بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می کنم و قسم می خورم پیگیر حق همه شما مردم عزیز خواهم بود و کاری خواهم کرد که فقر و تبعیض و دروغ و فساد در این مملکت رخت ببندد.

پزشکیان تشریح کرد: ما به کمک شما به قدرت خواهیم رسید و اگر به قدرت رسیدیم قول می دهم پیگیر حقوق تمام کارمندان، کشاورزان، کارگران، کولبران، بازنشستگان، معلمان، مهندسان، جوانان و دختران این کشور هستم و نخواهم گذاشت حقشان ظالمانه نادیده گرفته شود.

وی عنوان کرد: کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره این مملکت مداخله کنند و از متخصصان و کارشناسان و از تمام اقوام و مذاهب در حل مشکلات کشور استفاده خواهیم کرد که به این کشور خدمت کنند.

پزشکیان اضافه کرد: فقط یک عده و یک قشر خاص نباید بر این کشور حکومت کنند، آنهایی که تصور می‌کنند می توانند این آب و خاک را تصرف کنند، بدانند که نمی توانند و ما هستیم که می توانیم و باید بدانند این گروه خاص نمی توانند با ۱۰ یا ۱۵ درصد از جمعیت بر کشور حکومت کنند و برای مردم تصمیم بگیرند.

وی در ادامه افزود: ما در مقابل گفته هایمان در پیشگاه شما و شهدا و خداوند باید پاسخگو باشیم و من پاسخگو خواهم بود.

وی بیان کرد: ما کاری می کنیم که مردم ما حسرت بیگانگان را نخورند و طوری مملکت را بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند و اینطور نباشد که مردم ما نگاهشان به کشور های دیگر باشد و کاری خواهیم کرد که جوانان ما حسرت آن طرف خاک را نخورند.

پزشکیان خاطر نشان کرد: باید همه تلاش کنیم با هم برای ایران بیاییم و هر کدام از شما یک ستاد انتخاباتی باشید، مردم را به سوی صندوق ها بیاورید، با صندوق ها قهر نکنید و نگذارید دیگران برایتان تصمیم بگیرند و سرنوشتتان را به سوی ناکجا آباد ببرند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان افزود: بنده از تمام مردم قهرمان کرمانشاه تشکر می‌کنم، شرمنده این مردم هستم که منتظر ماندند و برای ایران آمدند و بنده خاک پای همه شما مردم عزیز هستم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان در کرمانشاه:خدمتگذار مردم ایران خواهم بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان در کرمانشاه:خدمتگذار مردم ایران خواهم بود"، کلیک کنید.