امام خمینی(ره) خداباور و خدامحور بود

فیلوپ/گیلان مسیول تعلیم و تربیت سپاه ناحه رودسر، خداباوری و خدامحوری را شاخصه امام خمینی دانست و گفت: امام خداباور و خدامحور بود و همین ویژگی موجب شد وام دار کسی نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا صدیق امروز، 14 خردادماه در مراسم مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد شهدای رودسر برگزار شد، معمار کبیر انقلاب را احیاگر اسلام ناب دانست و اظهار کرد: امام خمینی مانند خورشید در عصر ما درخشید و با اتکا به خدای متعال، اسلام را از مهجوریت درآورد و اسلام و انقلاب اسلامی را در دنیا معرفی کرد.

وی با بیان اینکه امام با نهضتش به سوء استفاده از منابع کشور پایان داد و عزت و اقتدار ملت ایران را بازگرداند، افزود: رهبر انقلاب فرمودند که انقلاب اسلامی ما بدون نام امام در دنیا شناخته شده نیست.

مسیول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رودسر، امام خمینی را فقیه، عارف، فیلسوف و مفسر قرآن دانست و تاکید کرد: امام ثابت کرد که می توان حاکمیت مبتنی بر دین و سیاست داشت.

حجت الاسلام صدیق فرهنگ اسلام را مبتنی بر پیوند دین و سیاست دانست و بیان کرد: امام به دنیا نشان داد که «اَشدّاءُ عَلَی الکُفّارِ» اولویت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به نشانه های معرفت و بصیرت در کلام امیرالمومنین علی(ع)، اضافه کرد: سراسر زندگی امام خمینی منطبق با معرفت و بصیرت بود.

مسیول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رودسر خداشناسی را نخستین نشانه معرفت و بصیرت دانست و تاکید کرد: خداشناسی بالاترین معرفت است و انسان باید خدا را بشناسد و خدا را اطاعت کند؛ در واقع رسالت همه انبیا و اولیای الهی، دعوت مردم به خداشناسی بود.

امام خمینی(ره) خداباور و خدامحور بود

وی خداباوری و خدامحوری را شاخصه امام خمینی دانست و گفت: امام خداباور و خدامحور بود و همین ویژگی موجب شد وام دار کسی نباشد.

حجت الاسلام صدیق عزت حقیقی را از ناحیه خدا دانست و یادآور شد: اگر کسی به قدرت لایزال الهی متصل شود، محبوب می شود و لذا در مراسم تشییع شهدای خدمت، سیل جمعیت را مشاهده کردیم که نشان دهنده خداباوری و خدامحوری آیت الله رییسی و همراهان ایشان بود.

وی دشمن شناسی را از دیگر نشانه های معرفت و بصیرت دانست و اضافه کرد: دشمن شناسی هنر امام بود و لذا در زمانی که کسی جرات نمی کرد از استکبار سخن بگوید، امام عنوان شیطان بزرگ را به آمریکا لقب داد.

مسیول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رودسر بلند شدن پرچم جمهوری اسلامی در کنار کاخ سفید را نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بعد از عملیات وعده صادق، دنیا عزت و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کرد.

وی شناخت آخرت و کار کردن برای آن و شناخت دنیا و امیر شدن بر آن و شناخت باطل و دوری از آن و شناخت حق و گرایش به آن را از دیگر نشانه های معرفت و بصیرت دانست که باید سرلوحه ما قرار گیرد و تصریح کرد: در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری هستیم و باید فردی را انتخاب کنیم که شاخصه های معرفت و بصیرت را داشته باشد.

امام خمینی(ره) خداباور و خدامحور بود

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام خمینی(ره) خداباور و خدامحور بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام خمینی(ره) خداباور و خدامحور بود"، کلیک کنید.