بازگشت نجات گران اعزامی خراسان جنوبی از سیستان وبلوچستان – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان

بازگشت نجات گران اعزامی خراسان جنوبی از سیستان وبلوچستان - خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیلوپ، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هلال احمر خراسان جنوبی از استان های معین سیستان وبلوچستان است، اظهار کرد: امدادگران خراسان جنوبی به محض اعلام وقوع سیل در این سیستان وبلوچستان راهی مناطق سیل زده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به اعزام 15 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده از 12 اسفندماه اشاره کرد و گفت: تعداد 75 نیروی امدادی در مناطق سیل زده حضور یافتند و تا به امروز به مردم منطقه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حضور امدادگران در شهرستان دشتیاری و ارزیابی روستاهای سیل زده، گفت: تیم های عملیاتی علاوه بر امدادرسانی، کمک های مردمی و دولتی را میان سیل زدگان توزیع کردند.

کاوسی بیان کرد: پس از اعلام وضعیت سفید جوی در سیستان وبلوچستان، پایان ماموریت تیم های عملیاتی به پایان رسیدند و امروز به استان بازگشتند.

گفتنی است؛ تیم های عملیاتی خراسان جنوبی در ورود به استان در شهرستان نهبندان مورد استقبال مدیرعامل جمعیت، معاون امداد ونجات، امام جمعه نهبندان، معاون فرماندار نهبندان قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت نجات گران اعزامی خراسان جنوبی از سیستان وبلوچستان – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت نجات گران اعزامی خراسان جنوبی از سیستان وبلوچستان – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.