طهرانچی: شهید حسینی با عزمی استوار در سنگر نظم و امنیت اجتماعی خدمت کرد

طهرانچی: شهید حسینی با عزمی استوار در سنگر نظم و امنیت اجتماعی خدمت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فیلوپ، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به شهادت رسیدن سید مرتضی حسینی مدافع امنیت و دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین (استان خراسان شمالی) را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است: شهادت افتخار عظیم و پاداشی نیکوست که تنها نصیب دلاورمردان و بندگان خاص خدا می شود و افتخار دفاع از امنیت وطن توفیقی مضاعف برای شهیدان این مرز و بوم است که با عزمی استوار در سنگر نظم و امنیت اجتماعی غرورآفرین خدمت کردند.

در این پیام اضافه شده است: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید مظهر «ایمان صادق» و «عمل صالح» و «جهاد در راه خدا» بوده و هویت ملی را ارتقا می دهد؛ همچنانکه امروز فداکاری های شهیدان و پدران و مادران آنها موجب عظمت ملت ایران شده است.

طهرانچی در این پیام آورده است: شهادت مجاهدانه و غیورآفرین سرهنگ پاسدار سپاه اسلام سیدمرتضی حسینی که در راستای تامین نظم و امنیت در مرز سراوان شربت شهادت را نوشید و به خیل شهدای گرانقدر پیوست، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

در این پیام مطرح شده است: اینجانب شهادت فرزند برومند این مرز و بوم  و فرزند شهید سیداسماعیل حسینی را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده محترم شهید، مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خراسان شمالی تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسیلت دارم روح این شهید جلیل القدر با ارواح طیبه امامان معصوم و شهدای والامقام محشور شود و ما را نیز در مسیر پیمودن راه نورانی شهدا رهنمون سازد.

به گزارش فیلوپ، 21 بهمن بود که سرهنگ پاسدار سیدمرتضی حسینی حین انجام ماموریت آموزشی در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.

وی از کارکنان تیپ جوادالایمه خراسان شمالی و فرزند شهید بود.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طهرانچی: شهید حسینی با عزمی استوار در سنگر نظم و امنیت اجتماعی خدمت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طهرانچی: شهید حسینی با عزمی استوار در سنگر نظم و امنیت اجتماعی خدمت کرد"، کلیک کنید.