پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان

پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی - خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان

کریم ذوالفقاری در حاشیه برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات کشاورزی در رشت در گفت و گو با خبرنگار فیلوپ اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها هر ساله در گیلان برگزار می‌شود که سطح کیفی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های گذشته ارتقا یافته است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی با بیان اینکه مکانیزاسیون و به روز رسانی تجهیزات کشاورزی به روند تولید بهبود می بخشد، گفت: تاکنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون و تجهیزات کشاورزی پرداخت شده است.

ذوالفقاری با تاکید بر لزوم توجه به مقوله مکانیزاسیون و تأثیرگذاری آن در ارتقای سطح کیفی محصولات کشاورزی اضافه کرد: بیش از ۲۵۰۰ قلم انواع ماشین و ادوات کشاورزی جهت معرفی به کشاورزان و تأمین نیاز این قشر زحمت شناسایی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شالیکاری گیلان افزود: قدم‌های خوبی در حوزه مکانیزاسیون کاشت و برداشت محصولات کشاورزی برداشته شده و ظرفیت‌های بالقوه ای هم در این حوزه دارد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی از رشد ۱۱۵۴ درصدی مکانیزاسیون کاشت و برداشت محصولات کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: این رشد در یک دهه گذشته بی نظیر بوده و با تلاش‌های افراد در استان‌ها رقم خورده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی – خبرگزاری فیلوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.