شکست عنوان داران جهان و المپیک در فینال کشتی آزاد قهرمانی اروپا

شکست عنوان داران جهان و المپیک در فینال کشتی آزاد قهرمانی اروپا

نفرات برتر رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا 2024 مشخص شدند.

به گزارش فیلوپ، رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا 2024 در بخارست پایتخت رومانی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در فینال وزن 57 کیلوگرم، آرسن هاروتونیان دارنده 3 مدال برنز جهان برابر ماهمت کاراووس از ترکیه با نمایشی بی نظیر در مدت زمان 54 ثانیه با امتیاز عالی 10 بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرد.

در فینال وزن 65 کیلوگرم، حاجی مراد رشید اف دارنده یک طلا و 2 نقره جهان و یک برنز المپیک از روسیه مقابل اسلام دودایف کشتی گیر روسی الاصل آلبانی و دارنده مدال برنز اروپا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

در فینال وزن 70 کیلوگرم، آرمن آندرسیان ارمنستانی با نتیجه 7 بر 3 از سد کمرتدلیدزه گرجستانی گذشت و صاحب مدال طلای اروپا شد.

در فینال وزن 79 کیلوگرم، ماگومد حبیب کادیماگمدوف دارنده مدال نقره المپیک توکیو در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه 9 بر 6 مقابل احمد عثمان اف دارنده مدال طلای جهان 2023 از روسیه تن به شکست داد.

و در نهایت در فینال وزن 97 کیلوگرم، گیوی ماتچراشویلی دارنده 2 مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه قاطع 7 بر یک مقابل ماگومدخان ماگمدوف دارنده مدال های نقره و برنز جهان از آذربایجان به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

نتایج دیدارهای فینال 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم:
آرسن هاروتونیان(ارمنستان) 10  – ماهمت کاراووس(ترکیه) صفر

وزن 65 کیلوگرم:
گاژی مراد رشیداف(روسیه) یک – اسلام دودایف( آلبانی) 2

وزن 70 کیلوگرم:
آکاکی کمرتدلیدزه(گرجستان) 3 – آرمن آندرسیان(ارمنستان) 7

وزن 79 کیلوگرم:
احمد عثمان اف(روسیه) 9 – ماگومد حبیب کادیماگمدوف( بلاروس) 6

وزن 97 کیلوگرم:
ماگومدخان ماگمدوف(آذربایجان) یک  – گیوی ماتچراشویلی(گرجستان) 7

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکست عنوان داران جهان و المپیک در فینال کشتی آزاد قهرمانی اروپا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکست عنوان داران جهان و المپیک در فینال کشتی آزاد قهرمانی اروپا"، کلیک کنید.