جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز بدون مجوز ممنوع

جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز بدون مجوز ممنوع

فیلوپ/خراسان رضوی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر گفت: جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز فقط با مجوز کلانتری محل امکان پذیر است.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با فیلوپ اظهار کرد: شعار نوروزی پلیس در نوروز 1403، «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس به صورت شبانه روزی و بی وقفه برای تامین امنیت جامعه و شهروندان تلاش می کنند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به پلیس توسط مردم در تعطیلات نوروز امر بسیار مهمی بوده و لازم است که هموطنان هرگونه موارد ناامنی، مشکوک و بروز مشکلات احتمالی را سریعاً با مرکز فوریت های پلیس (110) تماس بگیرند.

سرهنگ مشهدی در ادامه بر رعایت دقیق قوانین رانندگی برای سفر ایمن نوروزی تاکید کرد و خواستار توجه مردم و مسافران به توصیه های پلیس و دیگر دستگاه های خدماتی و امدادی شد.

وی در ادامه از مسافران نوروزی خواست به توصیه های پلیس قبل و بعد از سفر توجه کنند و هشدارهای ایمنی در خصوص محل کار و زندگی هنگامی که در مسافرت هستند را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین بر سرکشی مداوم از انبارهایی که مربوط به ادارات بوده و در خارج از محدوده شهر هستند تاکید کرد و افزود: برای ارایه خدمات مطلوب شیفت ها و گشت ها در سطح شهر، روستا و پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی فعال هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ضد سرقت، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسایل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

مشهدی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گردشگرانی که در ایام نوروز در سطح شهرستان داریم گشت های بیشتری در سطح منطقه خواهیم داشت، افزود: برای خدمات مطلوب و تامین امنیت مطلوب زایران و مسافران نیازمند همکاری تمامی ادارات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز ممکن است بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و منازل آنها خالی باشد، برای پیشگیری از سرقت از منزل، انجام هرگونه اسباب کشی بدون مجوز و اطلاع پلیس ممنوع است.

وی عنوان کرد: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال جدید باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل انجام شود و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری ها و پاسگاه های محل دریافت کنند.

فرمانده انتظامی کاشمر با توجه به تقارن ماه پربرکت رمضان با ایام نوروز از مسافران محترم خواست ضمن احترام به ماه ضیافت الله از ارتکاب اعمال خلاف شرع مانند روزه خواری در انظار عمومی جداً خودداری نمایند.

پایان خبر فیلوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز بدون مجوز ممنوع" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز بدون مجوز ممنوع"، کلیک کنید.