اصلاح فضای بصری وترمیم بوستان هنرمند فقید ناصر عبدالهی در هرمزگان

اصلاح فضای بصری وترمیم بوستان هنرمند فقید ناصر عبدالهی در هرمزگان

به گزارش فیلوپ، نوبانی افزود: مرمت و بازسازی بوستان ناصرعبدالهی (لاله سابق) در بلوار سید جمال الدین اسد ابادی منطقه سه شهرداری بندر عباس در راستای زیباسازی و رفع نواقص و مشکلات آن شامل نصب کفپوش ، نصب و بهسازی وسایل ، مبلمان و سطل‌های زباله ، اصلاح و بازسازی نورپردازی و تجهیزات زیرساختی و همچنین ترمیم جداول آن دردست اقدام است.
این مقام مسئول ادامه داد: هنرمند فقید مرحوم ناصر عبدالهی اسطوره و بزرگ مرد موسیقی پاپ جنوب و ایران را باید به نیکی یاد کنیم و بوستانی که به نام آن هنرمند است باید در شان و جایگاه این چهره ملی باشد چرا که پارک‌ها، فضاهای سبز ، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و… یکی از ارکان مهم در فضا و منظر شهری بوده که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، در زیبایی و جذابیت شهر نیز تأثیر بسزایی داشته و دارد ، از همین رو اهمیت حفظ پاکیزگی و محیط زیست پارک‌ها در مدیریت شهری بسیار مهم بوده که البته در کنار این موضوع شهروندان نیز باید در حفظ فضاهای سبز ، شهرداری را یاری نمایند و از طرفی با مساعد شدن شرایط جوی، بسیاری از شهروندان از پارک های محله ای و فضای سبز برای فراغت بهره بیشتری می برند و این موضوع اهمیت حفظ پاکیزگی و رسیدگی به این مکان ها را چندین برابر می‌کند و شهرداری منطقه سه بندرعباس نیز در همین راستا با تمام توان خود در حفظ زیبایی، پاکیزگی و رفع نواقص پارک‌ هنرمند فقید عبدالهی و فضاهای سبز موجود تلاش می‌کند
نوبانی با اشاره به اقدامات قابل توجه در مناطق در رسیدگی به اموری از جمله روشنایی پارک ها، رفع نواقص مبلمان پارکی،رفع نواقص و رنگ آمیزی وسایل بازی،افزایش وسایل بازی استاندارد و ….یادآور شد: بهسازی و بازسازی فضای سبز و پارک های محله ای سطح مناطق در قالب فعالیتهای عمرانی،خدماتی و زیباسازی مناطق طبق برنامه های پیش بینی شده در دستور کارقرار گرفته و تا پایان سال تا بهبود وضعیت و رفع نواقص کلی آنها نیز ادامه دارد.

آرمات مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس نیز رضایتمندی شهروندان و تامین نیازهای به حق آنها در زمینه ایجاد فضای سبز، پارکهاو همچنین حفظ و نگهداری از این فضا ها را از مهمترین هدف اجرایی نمودن اینگونه فعالیت ها از سوی این منطقه دانست و گفت: امیدواریم با انجام وظایف خود گامی در رضایتمندی ساکنین شریف و فهیم در منطقه سه برداریم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصلاح فضای بصری وترمیم بوستان هنرمند فقید ناصر عبدالهی در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصلاح فضای بصری وترمیم بوستان هنرمند فقید ناصر عبدالهی در هرمزگان"، کلیک کنید.