ابراهیمی:باید به گاریدو فرصت داد تا در پرسپولیس جا بیفتد/بیرانوند برگردد سال آینده دوباره همین بازی را در می‌آورد

در گفت و گو با فیلوپ

ابراهیمی:باید به گاریدو فرصت داد تا در پرسپولیس جا بیفتد بیرانوند برگردد سال آینده دوباره همین بازی را در می‌آورد

مربی سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند پشیمان شده و می‌خواهد بازگردد ولی مشکلی نیست که برود، بهتر از او به پرسپولیس می آید.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری فیلوپ، در خصوص حضور گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس در ایران اظهار کرد: سرمربی خارجی که برای اولین بار به ایران آمده، قابل قضاوت نیست. اینکه در گذشته چندین بار در تیم‌های مختلف اخراج شده، دلیل بر این نیست که در پرسپولیس هم اخراج می‌شود. باید به این مربی فرصت داد تا در تیم جا بیفتد. بالاخره پرسپولیس تیم محبوبی است و جایگاه ویژه‌ای در میان هواداران دارد. وقتی این سرمربی حس کند که تیمش جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران دارد و حامیان زیادی در هر بازی پشت تیمش هستند، اندیشه‌های وی شکوفا می‌شود. به نظرم او می‌تواند با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود ولی انتظار قهرمانی در آسیا را نباید از وی داشت.  

مربی سابق پرسپولیس در خصوص جدایی مهدی ترابی و قرارداد داخلی دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور و مخالفت باشگاه با بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس اظهار کرد: برخی از بازیکنان آینده نگری می‌کنند و ترابی هم تصمیم گرفت تا از پرسپولیس برود. بالاخره این تصمیمی است که کار او را برای فصل بعد دشوار می‌کند، چون بازی کردن مقابل هواداران تیم سابق آن هم پرسپولیس، خیلی سخت است. اسماعیلی‌فر عجله کرد و حالا می‌خواهد برگردد ولی وقتی قرارداد خود را با تیم دیگری امضا کرده یعنی دلش با تیم نبوده که پای قرارداد را  امضا کرده است. اینکه با تیم قهرمانی به دست آورده‌اند، باید به آنها کمک می‌کرد تا بمانند و در لیگ نخبگان آسیا بازی کنند ولی در تراکتور فرصت حضور در آسیا را ندارند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند پارسال قرارداد خود را فسخ کرد و باشگاه اشتباه کرد که سراغ او رفت. اگر مدیریت باشگاه سراغ او نمی‌رفت، با پای خودش بازمی‌گشت، چون هدف او استقلال نبود و نقشه داشت قرارداد بهتری ببندد. اگر علی پروین سرمربی تیم بود اصلاً نمی‌گذاشت بیرانوند برگردد ولی دنبال او رفتند، آمد و به مقاصد مالی خودش رسید. امسال دوباره همان کار را تکرار کرد و منتظر بود باز هم باشگاه سراغش برود، اما این اتفاق نیفتاد و حالا پشیمان شده و می‌خواهد یک جوری حق به جانب حرف بزند ولی بهترین تصمیم مخالفت با بازگشت اوست. راه بدهند که بیرانوند بازگردد، سال آینده دوباره همین بازی را در می‌آورد. اسم این تیم پرسپولیس است و زمانی تمام بازیکنان درون زمین سابقه بازی ملی داشتند، پس یک ملی‌پوش هم برود، مشکلی نیست، بهتر از او درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابراهیمی:باید به گاریدو فرصت داد تا در پرسپولیس جا بیفتد/بیرانوند برگردد سال آینده دوباره همین بازی را در می‌آورد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابراهیمی:باید به گاریدو فرصت داد تا در پرسپولیس جا بیفتد/بیرانوند برگردد سال آینده دوباره همین بازی را در می‌آورد"، کلیک کنید.