آیت الله رییسی با روحیه خستگی ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه؛

آیت الله رییسی با روحیه خستگی ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی عنوان کرد: آیت الله سیدابراهیم رییسی با روحیه ای خستگی ناپذیر و شجاعتی مثال زدنی مصداق عملی مجاهدت در راه خدمت به مردم بودند و در نهایت در همین مسیر به مقام بلند شهادت نایل شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری فیلوپ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت و رییس جمهور را مجاهد و شهید راه خدمت به مردم دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه و هییت همراه ایشان آن هم در بحبوحه و گرماگرم عزیمت به نقاطی که حتی شاید تا به حال هیچ مسیولی بدان جا قدم ننهاده بود، خبری ناگوار،  اتفاقی بسیار تلخ و مصیبتی بزرگ بود خاصه برای مردم نقاط دوردست کشور که تازه طعم شیرین خدمت را چشیده بودند.

خادم الرضا؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی با روحیه ای خستگی ناپذیر و شجاعتی مثال زدنی مصداق عملی مجاهدت در راه خدمت به مردم بودند و در نهایت در همین مسیر به مقام بلند شهادت نایل شدند.

پیگیری و پیجویی مردم عزیز ایران از حال رییس جمهور و استغاثه از درگاه باری تعالی در مساجد و امامزادگان برای سلامت ایشان آن هم به صورت خودجوش و برنامه ریزی نشده نشان دهنده محبوبیت زیاد رییس جمهور و شکل گرفتن وفاق ملی در بزنگاه چنین حوادث تلخ و جانسوزی است.

این جانب شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان ایشان تسلیت می گویم و معتقدم که راه خدمت به مردم بیشتر از گذشته گسترانیده شده و با رفع موانع آن توسط رییس جمهور خدوم و شهیدمان حتما رهرو خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی با روحیه خستگی ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی با روحیه خستگی ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود"، کلیک کنید.